Komunikacja ta ma dotyczyć:
- klientów - usługa ma prowadzić do budowy marki, zwiększania rozpoznawalności marki i produktów, zwiększenia zaufania do marki, wsparcia działań sprzedażowych;
- partnerów biznesowych- usługa ma prowadzić do zwiększania rozpoznawalności firmy, zwiększenia zaufania do firmy, zwiększenia zasięgu wiedzy o działaniach firmy, pozyskania nowych relacji biznesowych (m.in. dystrybutorzy, inwestorzy, współwykonawcy, podwykonawcy).
Fundacja posiada specjalistyczne certyfikaty i akredytacje poświadczające o jakości usług i kompetencjach zespołu, są to certyfikat Systemu Zarządzania Jakością potwierdzający spełnienie wymagań normy PN-EN ISO 9001:2015-10 w zakresie świadczenia usług szkoleniowych oraz doradczych.
Usługa Social Media Planner polega na współpracy doradców i specjalistów Fundacji Gospodarczej z klientami, badaniu ich aktywności w mediach społecznościowych, a następnie na opracowaniu indywidualnej strategii działań odpowiadających potrzebom firm.
Przykładowe bazy pozyskiwania informacji:
-Facebook/Instagram,
-Goldenline,
-Linkedin,
-Pinterest,
-YouTube,
-Forum Polskiego Biznesu,
-Polskie Forum Biznesu, Związek Pracodawców,
-Baza Konkurencyjności,
-Biuletyn Informacji Publicznej.
Działania w ramach usługi dzielą się na trzy etapy prowadzące do osiągnięcia celu głównego wobec każdego klienta. Czas trwania całej usługi zależy od potrzeb klienta. Usługę „SOCIAL MEDIA PLANNER” , realizujemy na zasadach komercyjnych.